mandag 14. november 2011

Konkurranse - Vinn begge to fra Adorables.no

Nå lagt til i premiekurven er denne flotte topp kvalitets skidressen til gutt fra London Fog - her er din sjanse til å vinne dette + vårt sett fra 3 Delt Sett Little Rebels med jakke, genser & bukse.

Vi gir ut denne premie til en heldig vinner om vi når 1800 fans innen lørdag 19. Nov klokka 12.00 - LIK dette innlegget og DEL med deres venner for å delta :-)

Se alle de flotte premiene på vår nettside. www.adorables.no





javascript:void(0)




3 kommentarer:

  1. Jeg er med og har delt på facebook med godt over 500 venner ♥ Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  2. Eg er med og har delt med mine venner på facebook, og lagd et blogg inlegg for dere igjen :)
    http://sharmi.blogg.no

    Takk for hyggelig kommentar på min blogg, har dere en e-mail eg kan sende min adresse til? :)

    SvarSlett