mandag 26. april 2010

VINN badetøy med UV50 beskyttelse til ditt barn - Adorables.no



Sommeren er rundt hjørnet, og det betyr masse strandmorro for dine barn!
Vi gir bort ett badeantrekk med UV50-beskyttelse som hjelper til med å forebygge solbrenthet, som da igjen gjør at barna kan ha det enda mer morsomt ute i solen.

Konkurransen er enkel - Bare kikk i butikken vår og Skriv på vår Blog hvilket badetøy du liker og hvorfor du liker det. Skynd deg, konkurransen er ferdig 08. Mai!

Du har fram til fredag 8. mai til å legge inn din kommentar. Vinneren vil bli annonsert her på Adorablesbarna sin blogg på fredag 8. Mai. Du må selv ta kontakt med oss for å få premien!



38 kommentarer:

  1. Så moro med konkurranse :)

    Om jeg hadde vunnet så hadde det blitt ei fin lita jente som tuslet rundt i minni mus "sun fun" :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=49_219&products_id=687

    utrolig søt minni mus badedrakt.
    jeg skal bli tante igjen til jul
    og håper på en jente som jeg kan gi en sånn til

    SvarSlett
  3. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_299&products_id=677

    Denne badedrakten ville barnebarnet følt seg som ei prinsesse i :-)

    SvarSlett
  4. gutten min hadde nok elska dette antrekket :-)))

    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=113_297&products_id=728

    lynet med lynet klær:-))

    marianne storvik.:-))

    SvarSlett
  5. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=49_219&products_id=687

    Et utrolig nydelig badesett til min vakre prinsesse som blir 4 år i sommer. Hun elsker klær og hun elsker å pynte seg. Denne badedrakten var jo som en fin liten kjole ;)

    SvarSlett
  6. Denne badedrakten passer så godt til navnet på butikken; Adorable(S)!

    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_299&products_id=676

    Jeg elsker fargene ( er ikke så glad i råååsa) og hjertene<3

    Og tror storesøster hadde dååååååånet om hun hadde fått badedrakt med Dora OG skjørt!

    Så krysser alt jeg har for at akkurat VI skal vinne denne helskjønne badedrakten:)

    SvarSlett
  7. Denne var utrolig flott. Den hadde jenta mi elsket


    Ni Hao Kai-Lan Jente UV Badedrakt med Skjørt

    Str 104

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  8. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=179&products_id=673 er min favoritt - på gutten min tror jeg denne vil bli en hit!

    SvarSlett
  9. Minni Mus "Sun fun" så klart! Både far og datter er beinharde mikke-fan, også er det jo rooosa... Prinsessa her i hus er solgt! "Jeia a den"!

    SvarSlett
  10. Jentungen er i ferd med å bli stor og har vokst fra rosa prinsessetøy. Men med "Disney Lille Havfruen Jente UV Badedrakt med Skjørt" kunne hun stolt ha vist frem sine nyervervede svømmeferdigheter.

    Mvh
    Sonja

    SvarSlett
  11. Hei!

    Mitt favorittantrekk er Lynet Mcqueen 2 Delt Gutte UV Badedrakt/Rash Guard: http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=113_297&products_id=728 (Str: 92) Dette er et kjempestilig badesett som guttungen vår ville elsket! Han er en stor fan av Lynet McQueen, og når settet i tillegg har UV50 er dette en klar favoritt i vår familie. :-)

    Mvh Håkon Bel

    SvarSlett
  12. Lihn Bache-Andreassen27. apr. 2010, 08:54:00

    Jeg liker Lynet Mcqueen 2 Delt Gutte UV Badedrakt/Rash Guard (2-4 år) veldig godt, den er kul og Lynet er en stor helt her i huset :)

    SvarSlett
  13. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_299&products_id=753

    Denne var flott synes jeg, i str 110:)

    SvarSlett
  14. Hei

    Jeg synes at dette er kjempetøft
    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=113_297&products_id=728

    Kunne gjerne tenkt meg dette til guttungen ;)

    SvarSlett
  15. Denne syns jeg var kjempe søt og tror 2-åringen ville følt seg super fin i den ;)
    http://www.adorables.no/bmz_cache/8/8f27c53fd8dee734fbc96a912f6cbd6d.image.180x165.jpg

    Takk for muligheten til å vinne ;)

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  16. Min lille sønn ønsker seg
    Lynet Mcqueen 2 Delt Gutte UV Badedrakt/Rash Guard
    4-7 år.
    Han elsker Lynet McQueen!

    LilleTrille

    SvarSlett
  17. Så gøy med konkuranser! Vi likte veldig godt Lynet Mcqueen 2 Delt badedrakt til gutter for Biler er meget populare her i huset nå om dagen :)

    SvarSlett
  18. Ei lita snuppeluppe jeg kjenner,
    går mot sin andre sommer,
    det er bare en ting som mangler,
    nemlig en:
    Disney Prinsesse Pike UV Badedrakt med Strandkjole

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  19. Minni Mus
    til ei lita, morsom rampejente
    som elsker å lukke opp døren
    og si "Hei, vi har hus!"

    SvarSlett
  20. Minni Mus "Sun Fun" Pike UV Badedrakt med Strandkjole hadde vært helt nydelig til min lille Sol!

    SvarSlett
  21. http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=211_295&products_id=688
    Vi har vært så heldig å få årskort til badelandet i dyreparken så da ønsker jeg meg den tøffe gule svampebobshortsen slik at jeg lettere kan se gogutten min. :)

    SvarSlett
  22. Marie hadde elsket badedrakten med Ariel!

    SvarSlett
  23. Flott butikk du har.

    Om vi fikk velge her hadde det uten tvil blitt badedrakt med ariel. Her i huset er det prinsessen over alle prinsesser. Og mor syns det er kjekt at favorittprinsessen er på blå kjole og ikke rosa som det meste andre..

    Hilsen Monica J. K.

    SvarSlett
  24. Leander vil gjerne vinne Lynet Mcqueen 2 Delt Gutte UV Badedrakt/Rash Guard :)Har vært veldig fornøyd med klærne deres. Spesielt fordi de holder seg så godt i vask!! :)

    Hilsen Mari/Muffe på BP! :)

    SvarSlett
  25. Silje Steinhaug5. mai 2010, 09:20:00

    Hei. Det er ikke tvil! Guttungen på 3 ville ha elsket Lynet Mcqueen 2-delte drakt!

    SvarSlett
  26. Solveig/Solpus på tettinntil.5. mai 2010, 09:27:00

    Sunniva vil gjerne vinne Ni Hao Kai-Lan badedrakten, str 3 år [2-4 år] :)
    Den blir supersøt på stranden på Sørlandet i sommer!

    SvarSlett
  27. "Disney Prinsesse Pike UV Badedrakt med Strandkjole" - alt hva en 3-4 åring kan ønske seg! Prinsesser, råsa og med kjole - bedre kan man ikke gjøre dagen til en liten prisessegal jente hehe..

    SvarSlett
  28. LilleSprell på TI her..

    Her ønskes lynet mcqueen todelt sett til storebror. han er lys i huden og sitter aldri i ro, så det åfå smurt han nok ganger i løpet av dagen på skuldrene, vel, det er et lite problem..

    så hadde vært veldig kjekt å få et slikt sett i str. 3 år!
    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=113_297&products_id=728

    SvarSlett
  29. Disney Biler "Rulin the Road" UV Badeshorts Gutt. Sønnen min på 6 år ønsker seg den.

    SvarSlett
  30. Jeg har en liten jente som elsker biler! Så hun hadde nok elsket Lynet McQueen-settet: http://www.adorables.no/bmz_cache/4/4b4cc820d33de31e9a86fd30b7f51b2f.image.180x132.jpg

    SvarSlett
  31. min gutt elsker å bade, og elsker lynet bilen!
    så uv badeshortsen med lynet på hadde vært super til en fin sommer. =D

    SvarSlett
  32. Ni Hao Kai-Lan UV badedrakt med skjørt str 122

    er veeeldig ønsket her:)

    SvarSlett
  33. Dette er bare helt bedårende
    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_299&products_id=686

    og kansje det vil sette en jente midt i trassalderen helt ut..:)

    SvarSlett
  34. Marianne hejll7. mai 2010, 12:58:00

    Må nok føye meg i rekken av de som synes Sun Fun er fin.
    Egentlig digger jeg alle draktene pga de flotte fargene. Men vinner min datter denne blir hun nok glad og det beste av alt er at den kan gå i arv til kusinen :-)

    SvarSlett
  35. jippi!!!! Konkurranse!!!
    Artig :-D

    Jeg syns Lynet Mcqueen 2 Delt Gutte UV Badedrakt/Rash Guard
    2-4 år er herlig! Og denne vet jeg at Odin ville blitt overlykkelig for :-)

    SvarSlett
  36. jeg likte godt lynet mcueen 2 delt uv badedrakt. 2-4 år. Tror det hadde vært fulltreffer. Har en tass på 2 år som er gal etter biler. Vi har flere lynet mcueen klær.

    SvarSlett
  37. Hei !

    Jeg vet at jenta mi vil elske denne nydelige badedrakten
    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_299&products_id=677

    SvarSlett
  38. Gratulerer til LilleSprell!

    Vinneren av vår lille konkurranse, er Lille Sprell, som sa:

    " Her ønskes lynet mcqueen todelt sett til storebror. han er lys i huden og sitter aldri i ro, så det åfå smurt han nok ganger i løpet av dagen på skuldrene, vel, det er et lite problem..

    så hadde vært veldig kjekt å få et slikt sett i str. 3 år!
    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=113_297&products_id=728!”


    Vi gratulerer LilleSprell, som får dette antrekket. Ta kontakt med oss på kundeservice@adorables.no slik at vi kan få postadressen din og få sendt avgårde premien!

    Takk til alle som var med! Vi synes det er flott at så mange av dere liker badetøyet vi har! Kom tilbake for flere konkurranser.

    SvarSlett