tirsdag 19. mai 2009

Fortell oss hva du synes





Hvis du hadde fått 300 kroner, hva ville du kjøpt hos Adorables.no?


Fortell oss hva du ønsker deg, og du kan vinne et gavekort på 300 kroner for å kjøpe det du ønsker deg!

Det er enkelt å delta....


Her er hvordan: Du besøker www.Adorables.no, ta en titt på utvalget og kom tilbake hit og skriv inn hva som er ditt favoritt antrekk, og hvorfor du liker det! Det er alt du trenger å gjøre!

Vi vil velge en tilfeldig person blant alle de som skriver på før den 1. Juni. Vinneren vil motta et gavekort på 300 kroner som de kan benytte hos www.adorables.no


Sjekk innom igjen for å se om det var du som vant!



LYKKE TIL!

29 kommentarer:

  1. Hvis jeg hadde hatt 300 kroner, ville jeg kjøpt Lynet mcqueen badeshorts og lynet mcqueen t-skjorte til mini! :) Av utvalget, var det det som falt mest i smak, og kan bli bra brukt i sommer! :D
    Hilsen Susannemor på tettinntil :P

    SvarSlett
  2. Om jag fick välja så skulle det bli Young Hearts klänningen som hon kan ha till sommarens familjefester.

    Eller så skulle Dora skjørt och topp göra henne väldigt lycklig också ;)

    Gerda på Tettinntil

    SvarSlett
  3. Jeg ville valgt "Thomas Toget T- skjorte - Friendship Takes Steamwork" til min Thomas-elskende 3åring - og "Ole Brumm Sommer T-skjorte" Til Min Brumm-elskende 2åring.

    SvarSlett
  4. Jeg ville nok valgt Little Me Blomsterkjole og Solhatt, rett og slett fordi jeg kan se for meg datteren min i kjolen allerede, og hun er kjempesøt! Helt enkelt en nydelig kjole!

    SvarSlett
  5. Jeg ville valgt Lynet McQueen T-skjorte og Shorts Sett til sønnen til venninna mi, for han elsker nemlig Cars:-)

    SvarSlett
  6. Jeg ville valgt young hearts- sommerkjole med kirsebær og blomster. Den var rett og slett nydelig!

    SvarSlett
  7. Jeg hadde valgt shortssettet med lynet mcqueen, sønnen min elsker lynet og han trenger virkelig nye shorts til sommeren.
    hilsen
    cecilie nilsson
    sad_angel4@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Ikke lett å velge, men jeg falt pladask for den kjolen med marihøner og småruter på. Den er jo så nostalgisk og sommerlig på engang. Det er noe litt 70 talls over den, og de marihønene på gjør utslaget. Bare mååå ha den:0)

    SvarSlett
  9. Det hadde helt klart blitt nattkjole med disneyprinsesser på. Med en jente på 4 år som elsker alt som er rosa og har med prinsesser å gjøre så hadde det vært midt i blinken.

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  10. Jeg ville valgt Lynet McQueen sommerpysjamas, den er utrolig stilig. Flotte friske farger og fengende motiv.

    Hilsen
    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Kjempeflotte ting! Min Lynetgutt måtte nok fått t-skjorte og shortssett. Ellers så ville jeg valgt Mikke Fleecedressen som er på salg!

    Flott side forresten!

    Muffe på BP :)

    SvarSlett
  12. Jeg ville ha valgt Handy Manny shorts/t-skjortesett :) Sønnen min elsker Handy Manny!

    (Får ikke godkjent e-postadr min: neapower@yahoo.com)

    SvarSlett
  13. Jeg ville ha valgt Thomas toget t-skjorte og Handy manny badeshorts til gutten som faktisk fyller 2 år idag. Han er glad i disse tegnefilmene og jeg synes klærne har flotte farger der motivene vises godt.

    nordlandsjente på BP
    monla3@online.no

    SvarSlett
  14. Jeg ville ha kjøpt klær til 3 små jeg kjenner. De kunne trenge noe kult til sommeren!

    SvarSlett
  15. Jeg ville kjøp det nydelige disney prinsesser topp og capri sett til datteren min. Hun er helt inn i prinsesser for tiden og jeg elsker turkis og brunt.

    maya fra tettinntil

    SvarSlett
  16. Jeg hadde valgt det nydelige disney prinsesser topp og capri settet. Datteren min har prinsessedilla og jeg elsker turkis og brunt. Mye fint å velge i, men dette var favoritten.

    maya fra tettinntil

    SvarSlett
  17. Hei! Hvis jeg hadde vunnet ville jeg helt klart valgt denne supernydelige kjolen:

    http://www.adorables.no/index.php?main_page=product_info&cPath=214_226&products_id=407

    SvarSlett
  18. hvis jeg vant ville jeg velge 2 stilige mc queen t shorter til guttene mine.
    mc queen er helten dems.
    mvh may-linn
    mlsn@online.no

    SvarSlett
  19. Hvis vi vant ønsker lillemann seg Little Me Safari Sommerantrekk fordi det ser så behagelig ut å ha på seg og er veldig fint!

    Hilsen Cillepille på tettinntil forumet

    SvarSlett
  20. Lynet McQueen Badeshorts og Tøff Lynet McQueen T-skjorte ville falt i god smak hos oss :-) (Det ble bittelitt over 300 kr da)

    HIlsen
    pingu på Tettinntil

    SvarSlett
  21. Om vi hadde hatt 300,- kroner ville vi kjøpt Dora topp og skjørt settet. Dora er knættas superfavoritt! :)
    Hilsen AuroraB på Tettinntil

    SvarSlett
  22. Jeg hadde kjøpt Thomas Toget T- skjorte - Friendship Takes Steamwork, til min sønn på to som elsker Thomas tog og
    95 Lynet McQueen t-skjorte til tøffe storebror som snart er skolegutt!

    Medo - tettinntil

    SvarSlett
  23. eg hadde valt Ole Brumm Baby gutt sommerantrekk :D

    Akershus36 - Tettinntil.no

    SvarSlett
  24. Hei, skulle jeg ha valgt antrekk hos dere så måtte det ha blitt en prinsesse nattkjole. grunnen til det er at jeg har 2 små prinsesser som barnebarn. Yndlingsprinsessen er Askepott, så det måtte ha blitt 2 Nattkjoler med Askepott på. Alle prinsesser sover jo med kjoler;)

    SvarSlett
  25. Jeg ville valgt å kjøpe 2 prinsessenattkjoler til mine 2 prinsesser. Det måtte ha blitt nattkjolen med Askepott på siden hun er yndlingen. Alle prinsesser sover i kjoler så det er viktig med nok kjoler til det bruket også;)

    SvarSlett
  26. Jeg hadde tatt Ole Brumm body og snekkerbukse

    Hilsen Yvonne

    SvarSlett
  27. Hei!
    Jeg ville valgt Svampebob Gutt T-skjorte og Shorts til sønnen min, som digger Svampebob!
    Antrekket var kult og det hadde nok falt i smak ;)

    Camilla* fra BP

    SvarSlett
  28. Vinneren av vår konkurranse fra 19. Mai, er Mommon som skrev:

    "Hei, skulle jeg ha valgt antrekk hos dere så måtte det ha blitt en prinsesse nattkjole. grunnen til det er at jeg har 2 små prinsesser som barnebarn. Yndlingsprinsessen er Askepott, så det måtte ha blitt 2 Nattkjoler med Askepott på. Alle prinsesser sover jo med kjoler;)!"

    Gratulerer til Mommon! Fint om du kunne skrevet til oss på kundeservice@adorables.no med ditt navn og adresse slik at vi kan sende deg et gavekort så snart som mulig!

    Takk til alle som deltok! Vi synes det er flott at det er så mange som liker våre sommerklær! Og sjekk innom ofte, da vi har mange gode tilbud og vi vil ha flere konkurranser i tiden fremover!

    SvarSlett
  29. ville valgt Dora, sommerfugltopp og skjørt-sett

    dora er veldig poppulær hos 5-åringen, som for øvrig også har prinsesse-dilla:)

    hilsen tanja
    toddy.75@hotmail.com

    SvarSlett